mylifeinstarstable

Direktlänk till inlägg 21 mars 2014

Nytt köp hem.

Av Alexandra Silveryard - 21 mars 2014 14:25

Hej !! Igår köpte jag ett nytt shabrak till mitt giraff träns som jag köpt för läänge sedan(förra året xD).Jag tykte att om jag köpt ett träns så måste man göra en outfit av de man köpt så ja jag köpte ett giraff shabrak som jag tyckte var jättefint, Jag köpte shabraket i valedale på sidag av stallet.Här nere har ni ett kollage på shabraket hoppas ni anars har det gött så ses vi på Jorvik !!

Kram

/ Alexandra     Glömde skriva inlägg om mitt nya hår . Men jag hade haft ett platt bruna med några bruna nyans slingor . Här ser ni mitt hår jag har nu .Tycker att det håret passar mig bra för så har jag det i verkligheten när jag rider.Vad har ni för hår ?(på sso)

 
 
Tilda Moonnight

Tilda Moonnight

18 april 2014 18:24

Aww! Riktigt fin häst ;D

http://tildamoonnight.blogg.se

Alexandra Silveryard

9 maj 2014 23:17

Tack ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Silveryard - 2 april 2014 13:40

Hej ! Jag är ledsen att jag inte har bloggat på några veckor nu men jag har gjort annat och har helt enkelt inte hunnit med med att varken blogga eller spela starstable :( Men! Just idag slutade jag tio över ett de är min tidigaste dag idag så kan ...

Av Alexandra Silveryard - 19 mars 2014 18:14


hej ! jag har inte kunnat blogga i dagarna och så har haft mycket att göra och annat. Har ingen absolut aning hur man använder Gimp ??? Vet ni det ? KOMENTERA !!!!!!!!!!!! Jag har hunnit kolla Nyheterna på sso ! Väldigt rolig uppdatering och bra...

Av Alexandra Silveryard - 15 mars 2014 19:19


hej! kolla vad jag såg ! En ny sjömans affär !! Säkert sjömans kläder på gång och att åka färja från södra Jorvik till fort pinta ! Sååå himmla coolt det kommer nog på onsdag ! eller vad tror ni ?? <3 kram och ha en super bra fredags kväll ! själv...

Av Alexandra Silveryard - 14 mars 2014 13:55

I onsdags så var det uppdatering. Jag hann inte blogga , hade mycket med familjen och så . Men jag hann kolla nyheterna på Starstable. DEN VAR SÅ BRA! omg så bra och fantastisk uppdatering . Tänk er att slippa bli stressad av att levla varenda dag oc...

Av Alexandra Silveryard - 11 mars 2014 18:13


Hej ! sorry för dålig bloggning men har haft fullt upp med olika saker. Idag så har jag gått en runda med min kompis hund och min ( patricia bluegirl ) det var jättekul. vi har även startat en KLUBB PÅ STARSTABLE !! den heter Shady Riders . Den är ny...

Presentation

Hej!
Jag heter Alexandra Eriksson och detta är min starstable blogg. Här bloggar jag om mitt liv som Alexandra silveryard. Jag älskar hästar och rider på fritiden och gillar att designa outfits till mina 7 hästar. Jag uppskattar om ni kommenterar mina in

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards