mylifeinstarstable

Alla inlägg under april 2014

Av Alexandra Silveryard - 2 april 2014 13:40

Hej ! Jag är ledsen att jag inte har bloggat på några veckor nu men jag har gjort annat och har helt enkelt inte hunnit med med att varken blogga eller spela starstable :( Men!

Just idag slutade jag tio över ett de är min tidigaste dag idag så kan blogga nu efter skolan. De har börjat en ny elev i skolan idag . Han är från Bulgarien (stav) och heter Almir. Han kan mest prata Engelska men kan lite svenska. Du är Välkommen Almir ! Hoppas att du kommer att trivas hos våran klass !!! Men nu till Starstable.

Nu när jag är hemma så kollade jag in starstable NYHETER och de skulle vara ett uppdrag hos en tjrj som tydligen heter Amelia (de heter en i min ridskola hihi) Hon hade fullt upp på webben så nu ska vi ryttare hjälpa henne att ta hand om djuren , det låter kul :D Det har även kommit nya djurkläder i Jarlaheim där rockkläderna är ! Jag älskar djur så några av kläderna kommer nog att hamna i ryggsäcken direkt *-* bara om de är snygga såklart . Sen kom där även nya husdjur . Jag är bara kär i djur så de kommer nog passa mig ;) Gå in på Starstable sidan och klicka på nyheter.Då kan ni läsa mer om vad som kom till starstable online idag!! Vad tycker ni om uppdateringen idag? Komentera gärna vill veta vad ni tycker ;D !!!!

Hoppas annars att ni har det bra ! Ses på jorvik :)

Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Jag heter Alexandra Eriksson och detta är min starstable blogg. Här bloggar jag om mitt liv som Alexandra silveryard. Jag älskar hästar och rider på fritiden och gillar att designa outfits till mina 7 hästar. Jag uppskattar om ni kommenterar mina in

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards